img

Συμβουλές για τον σωστό σχεδιασμό εκθεσιακού περιπτέρου:

Η κατασκευή εκθεσιακού περιπτέρου είναι μία αρκετά περίπλοκη διαδικασία. Είναι σαν να κατασκευάζεις ένα κτίριο ή ένα σπίτι, αλλά σε μικρογραφία. Η έρευνα πολύ πριν από την έκθεση που σκοπεύετε να συμμετάσχετε και ο προσεκτικός σχεδιασμός είναι καθοριστικοί παράγοντες για την επίτευξη μίας επιτυχημένης παρουσίας.
 Σε μία εμπορική έκθεση οι επισκέπτες που έρχονται, βρίσκονται σε μία διερευνητική κατάσταση και θέλουν να μάθουν για τις τελευταίες τάσεις της αγοράς. Ένα πρόβλημα εδώ, είναι το μέγεθος του ανταγωνισμού που έχετε στο άμεσο περιβάλλον. Ο τρόπος για να ξεπεραστεί το πρόβλημα είναι να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα ώστε οι επισκέπτες να αντιληφθούν την παρουσία σας και να επισκεφθούν οπωσδήποτε το περίπτερό σας.
 Εκτός από την σωστή επιλογή προσωπικού που θα παρευρεθεί στην έκθεση υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες που χρήζουν δέουσας προσοχής. Η τοποθεσία του εκθεσιακού περιπτέρου παίζει εξαιρετικά σημαντικό ρόλο και εξασφαλίζει ένα αριθμό επισκεπτών. Ιδανικά, μία θέση στο κέντρο του εκθεσιακού χώρου ή κοντά σε σκάλες και εισόδους-εξόδους θα είναι προνομιακή για εσάς, ενώ παράλληλα καλό θα ήταν να αποφύγετε τυχόν κολόνες, σκοτεινά ή “τυφλά” σημεία και χαμηλά ταβάνια. Είναι επίσης, υποχρεωτική η ύπαρξη έντυπου υλικού, ενημερωτικά φυλλάδια, κάρτες κ.λπ.. ώστε ο επισκέπτης να τα κρατήσει και να τα πάρει μαζί του.
 Εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και ο σχεδιασμός του εκθεσιακού περιπτέρου σας. Είναι γεγονός ότι τα καλαίσθητα περίπτερα προσελκύουν επισκέπτες. Σκοπός είναι να τραβήξετε τα βλέμματα και να αποτυπωθείτε στην μνήμη τους έναντι των ανταγωνιστών. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να επενδύσετε και στην κατασκευή του περιπτέρου σας. Φτιάξτε κάτι πρωτότυπο και εντυπωσιακό που να ταιριάζει με την εικόνα σας και το στύλ των πελατών σας. Χρησιμοποιήστε φωτεινά και ουδέτερα χρώματα χωρίς όμως υπερβολές, καλό θα είναι να υπάρχει ένας συντονισμός μεταξύ των χρωμάτων.
Η αρχιτεκτονική του διαμόρφωση θα πρέπει να είναι ανοιχτή και να κάνει εύκολη την πρόσβαση στους επισκέπτες. Αποφύγετε την πολύ “βαριά” διακόσμηση για να μην δημιουργήσετε σύγχυση. Όμως, χρησιμοποιήστε banner, αφίσες και πόστερ με σαφή μηνύματα και ικανά να φαίνονται από μακριά, που θα δείχνουν ξεκάθαρα τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη που παρέχουν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες σας.
Τέλος, ο φωτισμός του περιπτέρου σας καλό θα είναι να είναι βέλτιστος και στοχευμένος. Μην ξεχνάτε πως ο στόχος σας είναι ο επισκέπτης να περάσει χρόνο στον χώρο σας και να ζήσει μία αξιομνημόνευτη εμπειρία. Ο σχεδιασμός είναι αυτός που θα κερδίσει τις πρώτες και τις καλύτερες εντυπώσεις!
 Στο The Design Store γνωρίζουμε τις απαιτήσεις ενός τέτοιου project και το αντιμετωπίζουμε με υπευθυνότητα και συνέπεια προς τον πελάτη.