img

Συμβουλές για τη σχεδίαση καταλόγου καταστημάτων εστίασης και προτάσεις για θεματικούς καταλόγους:

 Έχετε παρατηρήσει ότι οι άνθρωποι συχνά μελετούν έναν κατάλογο με τον ίδιο τρόπο που διαβάζουν ένα βιβλίο; Ακόμη και ο τρόπος δεσίματος του καταλόγου μας περνά σημαντικά μηνύματα για το είδος της εμπειρίας που πρόκειται να έχουμε.
Τα τελευταία χρόνια το στήσιμο του καταλόγου χρήζει αρκετής μελέτης, αφού υπάρχουν διάφορα κόλπα που χρησιμοποιούνται για να επηρεάσουν τον καταναλωτή. Οι πελάτες ξοδεύουν λίγα λεπτά κοιτάζοντας το μενού, οπότε ο στόχος είναι να χρησιμοποιηθεί αυτός ο χρόνος αποτελεσματικά.
 Υπάρχουν αρκετά πράγματα που μπορούν να αλλαχτούν ώστε να τους “σπρώξουν” προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση. Ένα από τα πρώτα πράγματα που θα προσέξει ένας πελάτης στον κατάλογο όταν φτάσει στα χέρια του, είναι το βάρος του. Τα βαρύτερα μενού σύμφωνα με έρευνες, δίνουν την αίσθηση ότι βρίσκεται σε ένα πολυτελές μέρος και ότι μπορεί να περιμένει υψηλότερα επίπεδα εξυπηρέτησης.
Η γραμματοσειρά που θα χρησιμοποιηθεί παίζει με τη σειρά της τον δικό της ρόλο. Τα πλάγια γράμματα για παράδειγμα, δίνουν μια αίσθηση ποιότητας. Ενώ οι περίτεχνες ή πιο περίπλοκες γραμματοσειρές παρ' όλο που δυσκολεύουν την ανάγνωση, είναι ικανές να αλλάξουν ακόμη και τη γεύση του φαγητού όπως την αντιλαμβανόμαστε, σύμφωνα με τους ειδικούς. Αποτελέσματα έρευνας της Ελβετίας κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ένα κρασί με μία ετικέττα όπου δυσκολεύεσαι να διαβάσεις τα όσα λέει, άρεσε πολύ περισσότερο σε όσους το δοκίμασαν από ένα άλλο με πιο απλή ετικέττα.
 Όμως, οι γραμματοσειρές δεν κάνουν μόνες τους όλη τη δουλεία. Σημαντικό ρόλο παίζει και ο τρόπος γραφής. H χρήση περιγραφών και όμορφων λέξεων είναι εξίσου ικανές να επηρεάσουν τον καταναλωτή, φυσικά με προσοχή στις υπερβολές που θα φέρουν αντίθετα αποτελέσματα.
 Ένας ακόμη τρόπος για να στρέψετε την προσοχή του πελάτη είναι οι εικόνες. Φωτογραφίες φαγητών, γλυκών ή ποτών μπορούν σίγουρα να βοηθήσουν. Κάλλιστα μπορούν να χρησιμοποιηθούν σχέδια και φωτογραφίες που συνάδουν με το περιβάλλον του μαγαζιού. Η παρουσία μίας όμορφης εικόνας με έντονα χρώματα κερδίζει πάντα τις εντυπώσεις, αν συνοδεύεται και με τη δική σας μικρή ιστορία ακόμα καλύτερα.
Ένα επιπλέον “τρικ” που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ώστε να κάνετε τους πελάτες σας να νιώθουν ξεχωριστοί για εσάς, είναι ο σχεδιασμός θεματικών καταλόγων. Κάθε εποχή είναι μοναδική και φέρει τα δικά της ξεχωριστά γεγονότα. Στην ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ή την ημέρα της γυναίκας για παράδειγμα, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν. Όπως φυσικά και σε περιόδους σαν το Halloween, τα Χριστούγεννα, τις απόκριες ή το Πάσχα που προσφέρονται ακόμα καλύτερα για την δημιουργία θεματικών καταλόγων. Αφαιθείται στο κλίμα της εκάστοτε εποχής και δημιουργείστε καταλόγους με πρωτότυπες ιδέες που μαγνητίζουν τα βλέμματα.
 Επειδή όμως, ο σχεδιασμός ενός καταλόγου δεν είναι εύκολη υπόθεση και αυτό εμείς στο The Design Store το γνωρίζουμε, είμαστε εδώ για να σας δώσουμε λύσεις. Το εξειδικευμένο και πλούσιο σε ιδέες προσωπικό μας θα βρίσκεται δίπλα σας για να σας βοηθήσει να σχεδιάσουμε μαζί τους ιδανικούς καταλόγους για το κατάστημά σας.